5 kg =.......... dag

2,5 t = ................ kg

47,2 dag =.............g


4 całe i 1\2 kg........... g

2 całe 1\4t..........................kg

10 cale i 1\5 dag...................... g

75 kg...................t

27 g .............. dag

8,2 dag.........kg

i napiszcie jak sie robi..

3

Odpowiedzi

2009-10-08T16:08:36+02:00
5 kg = 500dag
2,5 t = 2500 kg
47,2 dag = 472 g

4 I JEDNA DRUGA KG = 4500g
4 I 1 CZWARTA TONY = 2250 kg
10 I JEDNA PIATNA DAG = 102 g

75 KG = 0,075 t
27 G = 2,7 dag
8,2 DAG = 0,082 kg
19 1 19
2009-10-08T16:09:17+02:00
5 kg =500dag

2,5 t =2500 kg

47,2 dag =472g


4 całe i 1\2 kg=4500 g

2 całe 1\4t=2250kg

10 cale i 1\5 dag=102g

75 kg=0,075t

27 g =2,7dag

8,2 dag=0,082kg

22 1 22
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-08T16:14:38+02:00
5 kg = 500 dag
2,5 t = 2500 kg
47,2 dag = 472 g
4,5 kg = 4500 g
10,2 dag = 102 g
2 i 1/4 t = 2250 kg
75 kg = 0,075 t
27 g = 2,7 dag
8,2 dag = 0,082 kg

bo
1000kg = 1 tona
100 dag = 1kg
1000 g = 1kg
1000 g = 100 dag
44 1 44