Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-06T15:33:22+01:00
KOWALSKI POBRAL Z BANKU 12000 KASA
WYPLACILA TE KWOTEW BANKNOTACH 200 I 50 ZL BANKNOTOW 200ZL BYLO 0 10 WIECEJ NIZ 50ZL ILE KOWALSKI OTRZYMAL BANKNOTOW . POTRZEBUJE WZOR !!! I ROZWIAZANIE

x- banknoty po 200 zł
y- banknoty po 50 zł

200x+50y=12000
y+10=x wstawiamy do 1-go r-nia

200(y+10)+50y=12 000
200y+2000+50y= 12 000
250y= 10 000/:250
y= 40
x=50
2010-02-06T15:36:24+01:00
200x + 50y = 12000
x = 10 + y
200 ( 10 +y ) +50y = 12000
2000 + 200y +50y = 12000
250y = 10000
y = 40
x = 10 + 40
x= 50
y = 40
x -liczba banknotów 200zl
y - liczba banknotów 50zl
2010-02-06T17:10:11+01:00
X- 200 złotowe
y- 50 złotowe

200x+50y=12000
y+10=x
200(y+10)+50y=12 000
200y+2000+50y= 12 000
250y= 10 000/:250
y= 40
x=50