11. Dorota i Karol kręcą różnymi tarczami. Tarcza Karola zawiera cyfry od 1 do 8, a tarcza Doroty od 1 do 6.
a) Jakie jest prawdopodobieństwo wypadnięcia liczby 6 na tarczy Doroty ?
b) Jakie jest prawdopodobieństwo wypadnięcia liczby 6 na tarczy Karola ?
c) Jakie jest prawdopodobieństwo, że na tarczy Doroty nie wypadnie liczba 6?
d) Jakie jest prawdopodobieństwo, że na tarczy Karola nie wypadnie liczba 8?
e) Jakie jest prawdopodobieństwo wypadnięcia liczby parzystej na każdej z tarcz?

2

Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-02-06T15:33:41+01:00
A) 1:6
b) 1:8
c) 5:6
d) 7:8
d) 3:6 i 4:8
4 5 4
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-06T15:34:17+01:00
A) 1/6
b) 1/8
c) 5/6
d) 7/8
e) Tarcza Doroty 3/6 Tarcza Karola 4/8
4 5 4