Odpowiedzi

2010-02-06T15:58:28+01:00
Nauka w mojej szkole rycerskiej przede wszystkim polega na uświadamianiu nas o wartości honoru, zasadach sprawiedliwej walki i pobożności. Oczywiście uczymy się walki wręcz, by bronić Ojczyzny i z dumą znosić każdy cios, jaki otrzymamy za jej wolność i dobrobyt.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-06T16:55:46+01:00
Codziennie musze wstawac wczesniej. Jest to godznia ok. 4:30. Wstaje tak wczesniej, poniewaz musze utrzymywac kondycje, bo jak wiadomo w szkole rycerskiej jest bardzo trudno sie utrzymac bez dobrej kondycji. Spedzam tak dzinnie ok.8-9 godzin z tego 3 to przygotowania fizyczne do walk. Bardzo duzy nacisk jest na znajomosc jezyka polskiego w ciagu tygodnia mamy 7 lekcji. Wazna jest rowniez historia, na ktorej uczymy sie o naszych rodakach a takze jakich bledow nie popelniac bedac na polu bitwy.
Gdy wracam ze szkoly jest godz. 17 00 nie mam czasu na zabawy z kolegami, lecz musze pomagac rodzica w pracach na roli. Ojciec dodatkowo w weekendy uczy mnie sztuki walki. W szkole tej jest bardzo ciekzo :D