Odpowiedzi

2010-02-06T16:03:55+01:00
-świerki
-sosny
-jodły
-modrzewie
-limby
-kosodrzewiny
-cisy
-torreje
-cyprysy
-cyprysiki
-jałowce
-tuje
-sekwoje
-mamutowce
-metasekwoje
-miłorząb chiński
-welwiczja przedziwna

Proszę o najlepszą odpowiedź :)
21 4 21
2010-02-06T17:02:46+01:00
Sosna, świerk, jodła, modrzew, cis, jałowiec, daglezja,kosodrzewina,limba,cis pospolity,cyprysik groszkowy,cyprysik japoński,jałowiec chiński,metasekwoja chińska,żywotnik zachodni znam tylko tyle a poza tym google nie gryzie:)Jest jeszcze dużo odmian gatunkowych sosn,świerków i jałowców.
20 3 20
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-06T20:12:18+01:00
Rośliny nagonasienne :
-sosna,
-świerk,
-jodła,
-modrzew,
-cis,
-jałowiec,
-daglezja
-kosodrzewina,
-tuja,
-sosna limba,
-sosna górska,
-miłorząb,
-limby
-cisy
-torreje
-cyprysy
-cyprysiki
-sekwoje
-mamutowce
-metasekwoje
-miłorząb chiński
-welwiczja przedziwna

najlepsza odp dla mnie, jest tutaj ponad 20 roślin ;p;p;p;p;p
42 4 42