Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-06T15:43:14+01:00
Saprofity - pleśniak, pędzlak, drożdże, grzyby kapeluszowe, gnieźnik leśny.
grzyby pasożytnicze - czubajka kania, czubajka czerwieniejąca, zimówka, aksamitnotrzonowa, gnojanka żółta, opieńka miodowa, pleśniak biały.
93 4 93
2010-02-06T15:44:50+01:00
Grzyby pasożytnicze:
-Phytophtorha infestans (powoduje zarazę ziemniaków)
-rdza źdźbłowa (powoduje chorobę zbóż)
-buławinka czerwona (atakuje zalążki kwiatów zbóż)
-Taphrina betulina (pojawia się na gałęziach brzóz)
-Plasmodiophora brassicae (pożera korzenie kapusty)
-szyszkówka świerkowa
-czubajka kania
-czubajka czerwieniejąca
-zimówka aksamitnotrzonowa
-gnojanka żółta
-opieńka miodowa

Proszę o najlepszą odpowiedź :)
82 4 82