1. Samochód wyjechał z Kutna o 9.55 i przyjechał do Torunia o 12.10, przebywając drogę 117 km. Jaka była jego prędkość średnia?

2. Samochód przebył drogę 20 km, jadąc z prędkością 80 km/h, a potem przez 30 minut jechał z prędkością 70 km/h.
Oblicz prędkość średnią samochodu.

Proszę o szybką i dobrą odpowiedź, dam najj. ;]

3

Odpowiedzi

2010-02-06T15:41:04+01:00
T=2,15
v=s*t
v=117km*2,15h
v=251,55km/h
2010-02-06T15:46:49+01:00
1.
t=2h15min=8100s
s=117km=11700m
v=?
v=s/t
v=11700m/8100s
v=1,4m/s

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-06T15:50:33+01:00
1 . Dane :
t=2.25 h
s=117 km

Szukane:
v=?

v=s/t
v=117 km / 2.25 h
v=52 km/h