Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-06T15:50:20+01:00
A)
trapez
(6+8)*2/2=14

prostokat
2*1,6=3,2
3*1=3
3,2+3=6,2
4*8=32

32-6,2=25,8
pole
25,8+14=39,8

b)
trojkaty
(3*2)/2=3
3*2=6

prostokat
3*6=18

pole
18-6=12

c)
prostokat (duzy)
28*48=1344

prostokat (maly)
20*40=800

1344-800=544 (ramka)

trojkaty
(4*4)/2=8
8*4=32

pole
544-32=512

d) strzalka ^
(30*15)/2=225
(15*15)/2=112,5
112,2*2=225

reszta |
trojkat = (10*5)/2=25

prostokat = 15*10=150

pole
225+225+25+150=625
8 4 8
2010-02-06T18:42:48+01:00