Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-06T15:41:52+01:00
Epika - jeden z trzech podstawowych rodzajów literackich obejmujący utwory w których świat przedstawiony ma charakter fabularny
1 5 1
2010-02-06T16:36:35+01:00
Epika, jeden z trzech głównych rodzajów literackich, obok liryki i dramatu, obejmujący utwory, które charakteryzują się: narracją (dominująca forma językowa), fabułą (układ zdarzeń w obrębie świata przedstawionego i w stosunku do narratora). Przeciwieństwo do liryki.