5 kg =.......... dag

2,5 t = ................ kg

47,2 dag =.............g


4 całe i 1\2 kg........... g

2 całe 1\4t..........................kg

10 cale i 1\5 dag...................... g

75 kg...................t

27 g .............. dag

8,2 dag.........kg

i napiszcie jak sie robi..

3

Odpowiedzi

2009-10-08T16:09:48+02:00
5 kg = 500dag
2,5 t = 2500 kg
47,2 dag = 472 g

4 I JEDNA DRUGA KG = 4500g
4 I 1 CZWARTA TONY = 2250 kg
10 I JEDNA PIATNA DAG = 102 g

75 KG = 0,075 t
27 G = 2,7 dag
8,2 DAG = 0,082 kg
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-08T16:14:28+02:00
1kg=100dag
mnozysz przez 100
5 kg =500dag
1t=1000kg
mnozysz przez 1000
2,5 t =2500 kg
1dag=10g
mnozysz przez 10
47,2 dag =472g

1kg=100dag
mnozysz przez 100

4 całe i 1\2 kg=4500 g
1t=1000kg
mnozysz przez 1000
2 całe 1\4t=2250kg
1dag=10g
mnozysz przez 10
10 cale i 1\5 dag=102g
1kg=1:1000t
75 kg=0,075t
1g=1:10dag
27 g =2,7dag
1dag=1:100kg
8,2 dag=0,082kg

1 5 1
  • Użytkownik Zadane
2009-10-08T17:34:22+02:00
5 kg =...500....... dag

2,5 t = ....2500............ kg

47,2 dag =......472.......g


4 całe i 1\2 kg......4500..... g

2 całe 1\4t...........2250...............kg

10 cale i 1\5 dag..........120............ g

75 kg...........0,075........t

27 g ........0,27...... dag

8,2 dag...0,82......kg
1 1 1