Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-02-06T15:47:28+01:00
Najprawdopodobniej pierwszym narzędziem do połowu była włócznia i oścień. Sprawdzały się one najlepiej w płytkich i przeźroczystych wodach, tam gdzie występowały duże skupiska ryb, np. w okresie tarła, żerowania czy zimowania. Dalszy rozwój sposobów i narzędzi łowienia uzależniony był od warunków przyrodniczych danego obszaru oraz kierunków rozwoju poszczególnych plemion i narodów.


mam nadzieje że pomogłam ;)
3 3 3
2010-02-06T15:47:28+01:00
Dawniej używano wielkich sieci rybacki które były bciązane przy końcach aby mogła się zanurzać sieć w wodzie
Używano również dzid, rzucano nimi prosto w rybe, i wtedy on ginęła. łowiono też poprosty na linke. Przyczepiano do niej przynętę i zanurzano w wodzi.
2010-02-06T15:48:29+01:00
Kłusownicze osci do kłucia ryb,sznury do których przywiązywane są tzw stągiewki