Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-06T15:46:52+01:00
Ziemniaki do sklepu dostarcza się w workach po 60 kg. Ile co najwyżej worków można naładować do furgonetki o ładowności 0.8 t ?
tona = 1000kg
więc
0,8t=800 kg
Ile worków

800 kg: 60 kg= 80:6= 13,3 zaokrąglamy do 13
Odp. W furgonetce zmieści się 13 worków ziemniaków.
2010-02-06T15:47:42+01:00
1t = 1000kg
0,8 t = 800kg
800kg : 60kg = 13 1/3
Najwięcej do furgonetki zmieści się 13 worków
  • Użytkownik Zadane
2010-02-06T15:49:16+01:00
0,8 = 800kg
800 / 60 = 13,(3)
13 worków