Odpowiedzi do krzyżówki :
1. Jeden ze sposobów bezpłciowego rozmnażania sie grzybów.
2.Składnik ściany komórek grzybów.
3.Symbioza np. borownika z dębem
4. Pasożyt zbóż tworzący przetrwalniki zwane sporyszem.
5. Antybiotyk uzyskiwany z grzybni pędzlaka.
6. Inaczej oddychanie beztlenowe.

Daje naj.

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-06T15:52:39+01:00
1. Pączkowanie, poprzez zarodniki lub przez podział komórki
2. Chityna czyli wielocukier
3. Mutualizm (Współżycie dwóch organizmów oparte na obustronnej korzyści) lub mikoryza
4.Sporysz
5.Penicylina
6.Fermentacja

Pozdrawiam ;D
3 3 3
2010-02-06T16:06:27+01:00
1.wegetatywne, fragmentacja, podział, pączkowanie
2.chityna
3.mikoryza
4.sporysz
5.penicylina
6.fermentacja
3 2 3