Odpowiedzi

2010-02-06T15:57:31+01:00
Ja jako nadzieja świata dużo bym zdziałała:
1. postarałabym się coś poradzić na temat głodujących ludzi
2.była bym negocjatorem w wojnach- postarała bym się o pokój na świecie
3. w krajach afrykańskich zminimalizowała bym epidemie śmiertelnych chorób poprzez:
- dopływ wody pitnej
- dostarczanie leków
- dostarczanie żywności
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-06T16:17:16+01:00
Bóg stworzył nas abyśmy kontynuowali jego dzieło, czynili dobro i w późniejszych czasach głosili Dobrą Nowinę. Jednak patrząc na współczesność nie przypominamy pierwotnej Bożej koncepcji. Jesteśmy grzesznikami, toczymy wojny, zaniedbujemy swoje życie duchowe, krzywdzimy innych ludzi. Świat stawia przed nami wyzwania, z którymi nie zawsze sobie radzimy. Wtedy zatracamy się zamiast zwracać się do Ojca. Jeśli jednak oddamy swoje życie w ręce Pana, staniemy się nadzieją dla świata. Jesteśmy stworzeni m.in. po to by dawać przykład innym ludziom po przez swoje postępowanie, a dzięki temu, możemy skłaniać ich do życia w miłości Jezusa Chrystusa. Możemy siać dobro i nadzieję na zbawienie. Pomagać im i ich wspierać w trudnych sytuacjach. Ofiarować siebie innym.