Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-02-06T15:54:33+01:00
V=320 cm³
V=Pp * h
320 cm³ : 10cm = 32 cm²
Pp=32cm²
Pp=a*h/2
Pp=a*a/2
Pp=a²/2
32cm²=a²/2 /*2
64cm²=a²
a=8cm

8²+8²=b²
64+64=b²
128=b²
b=8√2

boki trójkąta : przyprostokątne 8cm przeciwprostokątna 8√2cm.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-06T15:55:06+01:00
V=Pp×H
320cm³=Pp×10cm

Pp=320:10
Pp=32cm²

p=½a²
32=½a²
a²=32:½
a²=64
a=8cm
odp. ramiona podstawy mają po 8cm
1 5 1
2010-02-06T16:00:14+01:00
A-ramię trójkąta
Pp=Pole podstawy
V=Pp*H
H=10
V=320cm³
320=Pp*10
32=Pp
Pp=a*a/2
32=a²/2 /*2
64=a²
8=a
Odp. Ramię ma 8cm.