Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-08T16:22:27+02:00
Kosciol jest jeden poniewaz ogol ludzi wierzacych tworzy wlasnie jeden kosciol. Jest on świety, poniewaz dotyczy Boga i zawieran zasady moralne i etyczne ktorych lamac nie mozna. Kosciol jest powszechny poniewaz ludzie z calego swiata naleza do naszej wiary tworzac z nami posrednio cały kosciol. Jest apostolski poniewaz jego nauke glosili i wiare szerzyli apostolowie.
2009-10-08T18:50:17+02:00
Jedyny - ponieważ tylko nasz jeden został stworzony przez Boga Stwórcę, a nie jak inne przez ludzi.
Święty - ponieważ jest głośi świętą naukę Jezusa Chrystusa
Powszechny - ponieważ jest przeznaczony do wszystkich ludzi
Apostolski - ponieważ jest wyświęcony przez Apostołów, uczy tego samego, co Apostołowie i udziela tych samych sakramentów świętych, co oni.