Odpowiedzi

2010-02-06T16:00:05+01:00
No byc w centrum uwagi, osoba która gra pierwsze skrzypce przewodzi zazwyczaj jakies grupie, jest szanowana i bardzo skrupulatnie słuchana
7 1 7
2010-02-06T16:01:17+01:00
Moim zdaniem powiedzenie grać pierwsze skrzypce oznacza być duszą towarzystwa,być w czymś pierwszym, grać główną rolę
7 2 7
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-06T16:21:28+01:00
Wydaje mi się że grać pierwsze skrzypce oznacza być najważniejszym, mieć decydujący głos, przewodzić czymś. ; )
12 4 12