Darek jest o 20 kg cięższy od Basi,a waga Basi wynosi 3/4 wagi Darka. Który z układów równań przy przyjętych oznaczeniach: d-waga Darka, b-waga Basi przedstawia zależnośc między wagą Basi i Darka?

A. b=d+20 B. d=b+20 C. d=b+20 D. d=b*20
b=3/4d b=3/4+d b=3/4d b=3/4d

3

Odpowiedzi

2010-02-06T16:05:39+01:00
2010-02-06T16:08:07+01:00
D-waga Darka
b-waga Basi

A.b=d+20


b=¾d
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-06T16:10:09+01:00