Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-06T16:04:08+01:00
2x - 4 [x -(4x+1)] = 1 - 4
2x-4x+16x+4=-3
14x=-7
x=-1/2

3(3x-1) - 2 [2x+3(x-2)] = 1
9x-3-4x-6x+12=1
-x=-8
x=8
1 3 1
  • Użytkownik Zadane
2010-02-06T16:05:09+01:00
1 3 x+1
3x+1=0
x=-1/3

2x - 4 [x -(4x+1)] = 1 - 4
2x-4[x-4x-1]=-3
2x-4x+4x+4=-3
2x=-7
x=-7/2=-3 i1/2


2 3
3(3x-1) - 2 [2x+3(x-2)] = 1
9x-3-2[2x+3x-6]=1
9x-3-4x-6x+12=1
-1x=-8
x=8