Reakcja radiowa:
zad.1
Zaproś wszystkich słuchaczy na kolejne rycerskie pojedynki.
zad.2
Pożegnaj się ze słuchaczami.
zad.3
Podaj wyrazy bliskoznawcze do słów:
-pojedynek
-atakować
-cios
-dostawać
-ponowić
-odparować
-znieść
zad.4
Podaj epitety do słowa uderzenie( z 6)

Dam naj!!!

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-06T16:04:10+01:00
Serdecznie zapraszam wszystkich chętnych na rycerski pojedynek.

Niestety, ale musimy się już rozstać.:(

walka
uderzać
bul
przyjmować
wznowić
wyparować
nieść


4 2 4
2010-02-06T16:09:22+01:00
Zad.1
Zaproś wszystkich słuchaczy na kolejne rycerskie pojedynki.

Już za chwilę, po króciutkiej przerwie, będziemy mówić o kolejnych rycerskich pojedynkach! Najciekawszy z nich odbędzie się pomiędzy Powałą z Taczewa i Lisem z Targowiska. Oprócz nich odbędzie się kilka niewiele nieustępujących temu starciu walk! Tylko u nas można posłuchać relacji z tego turnieju! Warto chwilkę poczekać, wracamy po przerwie.

zad.2
Pożegnaj się ze słuchaczami.

To już koniec dzisiejszego programu. Mamy nadzieję, że słuchowisko bardzo się wam podobało. Zapraszamy codziennie o 19.00! Pamiętajcie o nas i bawcie się dobrze przy kolejnych audycjach naszego radia! Do usłyszenia!

zad.3
Podaj wyrazy bliskoznawcze do słów:
-pojedynek - walka, starcie
-atakować - uderzać, szturmować
-cios - uderzenie
-dostawać - otrzymywać
-odparować - zablokować
-znieść - przetrwać
zad.4
Podaj epitety do słowa uderzenie( z 6)
- mocne uderzenie
- silne uderzenie
- kolejne uderzenie
- ostatnie uderzenie
- powalające uderzenie
- słabe uderzenie
- szybkie uderzenie
5 4 5
2010-02-06T16:09:34+01:00

AD. 1 zapraszamy wszystkich na emocionujące pojedynki rycerskie

AD.2 Niestety to juz koniec naszej przyjemnej zabawy . Dozobaczenia.

AD. 3 pojedynkowac
atakują
zadał cios
dostał
ponownie
paruje
niose
12 4 12