Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-06T16:14:08+01:00
Zad.1.
a)chlorella-jest to organizm jednokomórkowy (zielenice)
b)morszczyn-jest to organizm wielokomórkowy (brunatnice)

Zad.2.
Chlorella nie jest zaliczana do bakterii gdyż posiada jądro komórkowe i chloroplast.
26 4 26
2010-02-06T16:43:37+01:00
Chlorella posiada jądro (bakterie nie)
jest glonem,
posiada chloroplast
9 4 9
2010-02-06T17:15:30+01:00
Zad 1
A: to chlorella
B: to Morszczyn

zad 2
ponieważ nie ma organelli ruchu
11 2 11