Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-06T16:06:53+01:00
X - ilość znaczków Jacka
y - ilość znaczków Wojtka
x + y = 400 ----> y = 400 - x
x -15 = y + 15
-----------------
y = 400 - x
x -15 = 400 - x +15
---------------------------
2x = 430 ---> x = 215
y = 400 - 215 = 185
Odp. Jacek ma 215 znaczków, a Wojtek 185.

Pozdrawiam sebastianek:√
1 5 1
2010-02-06T16:09:04+01:00
X-znaczki jacka
y -znaczki wojtka

x+y=400
x-15=y+15

x=400-y
x=y+30

400-y=y+30
370=2y
y=185

x=400-185
x=215

x=215
y=185