Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-06T16:07:10+01:00
A=10cm
p=a²√3:4
p=10²×√3:4
p=100√3:4
p=25√3cm²
odp. pole Δ wynosi 25√3cm²
11 5 11
2010-02-06T16:07:19+01:00
Wzór na pole trójkąta:
1/2 * a * h
1/2 * 10 * 10 = 50
Odp.: Pole trójkąta równobocznego wynosi 50 cm2
8 1 8
2010-02-06T16:09:02+01:00
P=a*2 x pierwiastek z 3/4

p=10*2 x pierwiastek z 3/4

p=100pierwiatek z 3/4

p=25pierwiastek z 3
5 4 5