Odpowiedzi

2010-02-06T16:08:43+01:00
- kochał wszystkich ludzi
- był dobry
- był wyrozumiały
- potrafił zrozumieć każdego
- mówił w wielu językach świata
- był kochany
2 4 2
2010-02-06T16:09:18+01:00
Był bezpośredni, miły, można mu było zaufać, miał dobre relacje zwłaszcza z młodzieżą, był dobrym rozmówcą, znał wiele języków, "kochał" pomagać i chciał aby na całym świecie nastał pokój..mówił "stop" wojnom.
2 5 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-06T16:09:30+01:00
Życzliwość
zrozumienie
radość z życia
umiał nawiazac konktakt ze wszystkimi
wybaczal swoim przesladowcom
3 4 3