Napisz krótki, humorystyczny tekst o sobie, w którym przedstawisz jedną z posiadanych zalet. W tytule pracy podaj nazwę cech i swoje imię, np: "O odwadze sławnej Małgorzaty".

P.S. imię ma być Joanna, a cecha obojętnie jaka ! nie kopiować z internetu ! daje naj ! ;) pomóżcieee. PliSssssss. ;] ...

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-06T17:03:55+01:00
"Skromna Joanna"

jestem miła, jestem ladna,
jestem madra i powabna
każdy lubi mnie i ceni i to chyba się ne zmieni :)
a ponadto moi mili jestem grzeczna w tejże chwili,
i choć skromnościa nie grzesze z życia sie ciesze
14 3 14
2010-02-06T17:07:14+01:00
O mądrości Joanny

Jestem Joanna,najmądrzejsza z całej szkoły. Nie, co ja mówię! Nie szkoły-najmądrzejsza na całym świecie! Nie uczę się dużo, ale jestem bardzo mądra. To dlatego, że mam to wrodzone: inteligencję i talent.Nie ma nigdzie osoby, która przewyższyła by mnie w IQ czy w jakiś teście. Wszyscy zwracają się do mnie o pomoc- no ,cóż, nie dziwię się.W szkole nauczyciele mnie non stop wychwalają, ale i tak uważam,że jestem od nich mądrzejsza.No i oprócz tego oczywiście powalam wszystkich moją inteligencją i wrodzonym talentem.
To wszystko o mnie- najdoskonalszej z najdoskonalszych.

O to chodzi?? ;)
Jak coś, to mogę napisać coś jeszcze xD
7 4 7
2010-02-06T22:17:44+01:00
" nie marna Joanna"

Jestem Asia,a nie Basia, mam swe zdanie i chłopaka... kiedy trzeba pomóc szybko do mnie mozesz mowic rybko! w trudnej chwili ci pomoge moge nawet myc podloge... nie mysl duzo ale smialo do mych drzwi zapukaj mamo...
Jestem a asia a nie basia i dzis zechce miec robaka ;P
7 3 7