Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-06T16:10:58+01:00
1)śniadanie;Kanapka z pieczywa razowego i z pomidorem
2)drugie śniadanie: Jabłko
3)Obiad: Zupa pomidorowa, ryba gotowana na parze i sałarka z marchwi
4)Podwieczorek: Jogurt
5) kolacja: Musli
2010-02-06T16:15:57+01:00
I Śniadanie
Płatki zbożowe na mleku
II Śniadanie
Drożdżówka, jabłko
III Obiad
Zupa ogórkowa, ziemniaki, ryba, sałatka
IV Podwieczorek
jogurt
V Kolacja
kanapki z ciemnego pieczywa, biały ser, pomidor, ogórek