Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-06T16:10:21+01:00
- mocne uderzenie
- silne uderzenie
- kolejne uderzenie
- ostatnie uderzenie
- powalające uderzenie
- słabe uderzenie
- szybkie uderzenie
8 4 8
2010-02-06T16:11:23+01:00
-silne uderzenie
-mocne uderzenie
-bezlitosne uderzenie
-okropne uderzenie
-bezinteresowne uderzenie
-zamierzone uderzenie

Tylko to mi przychodzi do gloowy
pzdr.
5 4 5
2010-02-06T16:11:34+01:00
Mocne uderzenie
podwójne uderzenie
potężne uderzenie
silne uderzenie
delikatne uderzenie
magiczne uderzenie
3 3 3