Odpowiedzi

2010-02-06T16:16:46+01:00
Posłuszeństwo, dobroduszność, przyjaźń wobec bliźnich, radość z tego co się ma, pomoc innym, modlitwa
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-06T16:19:13+01:00
Przez modlitwę, udział we Mszy Świętej. Przy czynieniu dobrych uczynków drugiemu człowiekowi,przez przyjmowanie sakramentów i przyjmowaniu Komuni Świętej w trakcie Mszy.
Przez rozmawianie o Bogu z innymi i mówienie im kim jest.. nawracając tych co w Niego nie wierzą.

;)
1 5 1
2010-02-06T16:35:32+01:00
Dla Boga-modlitwe,wiare, szacunek,zaufanie
dla człowieka-szacunek,szczerość,szanowanie jego mysli opini pogladów
1 5 1