Odpowiedzi

2010-02-06T17:19:00+01:00
Chodzi o nowozytne igrzyska olimpijskie ktore odbyly sie poraz pierwszy w 1924 roku w chamonix we francjii
1 3 1
2010-02-06T20:50:03+01:00
Nowożytne Igrzyska Olimpijskie .
Po raz pierwszy odbyły się w 1924 r. , w Chamonix we Francji .


Miałam to na historii xd ;d
Liczę na najj ; )
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-06T22:32:45+01:00
Po raz pierwszy odbyły się w 1924 r. , w Chamonix we Francji .

Miałem to kiedyś zadane :P