Podaj nazwy struktur komórki.
a) wspólnych dla wszystkich typów komórek.
b)charakterystycznych wyłącznie dla komórek bezjądrowych
c) Charakterystycznych dla wszystkich komórek jądrowych
d) występujących wyłącznie w komórkach roślinnych.

Daje naj.

2

Odpowiedzi

2010-02-06T16:21:08+01:00

c) ma jadro komorkowe, cytoplazme, mitochondria, aparaty golgiego, siateczka srodplazmatyczna
9 2 9
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-06T16:23:22+01:00
A) cytoplazma, błona komórkowa, rybosomy
b) materiał genetyczny w formie nici, otoczka śluzowa,
c) błona komórkowa, cytoplazma, mitochondria, jądro, aparaty goolgiego, siateczka śródplazmatyczna
d) chloroplasty
20 4 20