Mam problem poniewaz podłaczone glosniki mam i wszystko załaczone a na komputerze nie słychac muzyki i nie widac w dolnym prawym rogu tego małego głosniczka , a w sterownikach czy cos takiego nie da sie nic załaczyc.. co robic ,.?!?!?!?!?!?!?!??

dam NAJ . !

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-06T16:19:58+01:00
Myślę, że powinieneś zainstalować dźwięk..
Masz to na jednej z płyt dołączonych do zestawu komputerowego..
Jeżeli to nie pomoże to zapytaj się kogoś znającego się na tym.. ;D

Pozdrawiam..
2010-02-06T16:22:36+01:00
Zdaje mi się ze musisz wejść w panel sterowania i tam znajdziesz ten głośniczek
2010-02-06T17:10:11+01:00
Zainstaluj sterowniki były dołączone do karty dźwiękowej albo do komputera xD