Odpowiedzi

2010-02-06T16:23:53+01:00
171*5+x/6=174
855+x/6=174/*6
855+x=1044
x=189cm.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-06T16:24:09+01:00

174 = (5 * 171 + x) / 6 / *6
1044 = 5*171 + x
x = 1044 - 5*171
x= 1044 - 855
x = 189

Odp. Szósty chłopiec ma 189 cm wzrostu.
2010-02-06T19:26:03+01:00
174*6=1044 -łączny wzrost wszystkich chłopców
171*5=855- łączny wzrost 5 chłopców

1044-855=189cm
Szósty chłopiec mierzy 189 cm.