Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-02-06T16:32:57+01:00
Listy są bardziej oficjalne niż współczesne e-maile.Listy pisane są językiem bardziej oficjalnym,posiadają dużo zwrotów grzecznościowych do adresata. E-maile natomiast pozbawione są praktycznie zwrotów do adresata,nie posiadają nagłówka i daty a często nawet podpisu.
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-02-06T17:31:11+01:00
Listy są bardziej oficjalne niż współczesne e-maile.Listy pisane są językiem bardziej oficjalnym,posiadają dużo zwrotów grzecznościowych do adresata. E-maile natomiast pozbawione są praktycznie zwrotów do adresata,nie posiadają nagłówka i daty a często nawet podpisu.