Odpowiedzi

2010-02-06T16:24:43+01:00
Bo hustarz jest od słowa husaria
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-06T16:26:06+01:00
Ponieważ jest przed literą ,,u''
ale też istnieją wyrazy do których pisowni nie da sie uzasadnic <czy też wyjątki> a husarz bo husaria
  • Użytkownik Zadane
2010-02-06T16:30:43+01:00
Dlatego, ze w jezyku polskim zupelnie inaczej jest wymawiane slowo "ch" i "h". tu nie ma zadnej reguly. to tak samo jakbys spytala/spytal czemu "rzeka" pisze sie przez "ż". "h" w jezyku polskim jest twardsze od "ch". ne wiem jak to inaczej wytlumaczyc. to jest okrzyk, westchnienie. A w u poniewaz nie odmiennia sie nao
cos takiego ;p