Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-06T16:37:48+01:00
Jesli pod pierwiastkiem jest tylko 1 i 9/10 to powinno to byc tak
[2²-√1 ⁹/₁₀÷(-1¼)²]×(-2½)³=
[4-√1,9 : 25/16]x(-125/8)=
[4-√1,9x16/25]x(-125/8)=
[100/25-√1,9x16/25]x(-125/8)=
(100-√1,9x16)/25x(-125/8)=
(100-√1,9x16) x (-5/8)=
-(500/8-√1,9x80/8)=
-62,5+10√1,9=-62,5+√190

2010-02-06T16:38:16+01:00
[2²-√1⁹/₁₀]÷(-1¼)²×(-2½)³=4-1÷(-5/4)²x(-5/2)³=4-1÷(25/16)x(-125/8)=3x3125/128=73 i 31/128