Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-06T16:28:28+01:00
Http://www.rp.pl/artykul/430144_Gornicy_trzesa_ziemia.html

http://wiadomosci.onet.pl/2124772,11,snieg_juz_40_dzien_z_rzedu_coraz_blizej_rekordu,item.html
2010-02-06T17:20:08+01:00
Http://biznes.onet.pl/perturbacje-w-eurostrefie-nie-szkodza-polsce,18543,3173297,1,prasa-detal


http://biznes.onet.pl/na-antarktydzie-znaleziono-whisky-sprzed-100-lat,18491,3173307,1,news-detal