Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-06T16:32:11+01:00
A=bok kwadratu
d= przekątna kwadratu
wzór na przekatną:d=a√2

a=100%
a√2=x %

a√2≈1,41a

a=100%
1,41a=x%

x=1,41×100
x=141%

141%-100%=41%
odp. przekątna jest o około 41% wieksza od boku.
10 4 10
2010-02-06T16:32:14+01:00
Przekątna- a√2
bok- a

√2≈1,414
1,414a-a=0,414a

a-100%
0,414a-x%
_________________
x=100*0,414a/a
x=41,4

o około 41,4%
10 3 10