Przekształć poniższy tekst, dopisując określenia rzeczowników nacechowane pozytywne lub negatywne.

Chmury sunęły po niebie.Wiatr dął w żagle.łódź kołysała się na falach.Żeglarze z wyczekiwaniem patrzyli na kapitana.Po chwili padł rozkaz : ''Ruszamy jeszcze przed świtem''.Załoga zaczęła przygotowywać jacht do wypłynięcia.

Dziękuje koniecznie na dzisiaj !!

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-06T16:35:25+01:00
Czarne(ciemne) chmury sunęły po niebie. Silny wiatr dął w żagle. Licha łódź kołysała się na falach.Przestraszeni żeglarze z wyczekiwaniem patrzyli na kapitana. Po chwili padł surowy (stanowczy) rozkaz: ''Ruszamy jeszcze przed świtem''. Zatrwożona załoga zaczęła przygotowywać jacht do wypłynięcia.
23 4 23
2010-02-06T16:35:32+01:00
Ciemne chmury szybko sunęły po niebie. Zimny wiatr dął kolorowe żagle. Łódź spokojnie kołysała się po falach. Żeglarze z długim wyczekiwaniem patrzyli na kapitana. Po długiej chwili padł rozkaz:" Szybko ruszamy jeszcze przed świtem." Gotowa załoga zaczęła przygotowywać jacht do wypłynięcia.
21 4 21
  • Użytkownik Zadane
2010-02-06T16:36:28+01:00
Czarne chmury sunęły powoli po szarmy niebie. Zimny głośny wiatr dął w wysokie kolorowe żagle. Nie duża brązowa łódź mocno się kołysała na wysokich falach. Trzej doświadczeni żeglarze z wyczekiwaniem bardzo długo patrzyli na starego, niskiego kapitana. Po chwili padł rozkaz: "Ruszamy jeszcze szybko przed wczesnym świtem". mała zniecierpliwiona załoga zaczęła szybko przygotowywać mały jacht do szybkiego wypłynięxcia.
40 4 40