Odpowiedzi

2010-02-06T16:38:29+01:00
Życie

W całej swej rozciągłości
ma bieg pełen wdzięku,
piękna i radości.

Choć nieraz bywa
pochmurne jak niebo,
burzliwe jak morze,
kapryśne jak dziecko.

Ma swe blaski i cienie,
wciąż idzie naprzód,
pozostawia wspomnienie.

W pełni swej dojrzałości,
płodzi nowe życie
które powstaje
w obliczu miłości.

A kiedy jest u kresu sił
i serce się z niego wydziera,
potrafi żyć tylko wspomnieniem.
W końcu całun je zabiera.


:*******
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-02-06T19:05:53+01:00
Życie

W całej swej rozciągłości
ma bieg pełen wdzięku,
piękna i radości.

Choć nieraz bywa
pochmurne jak niebo,
burzliwe jak morze,
kapryśne jak dziecko.

Ma swe blaski i cienie,
wciąż idzie naprzód,
pozostawia wspomnienie.

W pełni swej dojrzałości,
płodzi nowe życie
które powstaje
w obliczu miłości.

A kiedy jest u kresu sił
i serce się z niego wydziera,
potrafi żyć tylko wspomnieniem.
W końcu całun je zabiera.