Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-06T16:34:27+01:00
Szyszynka to jeden z gruczołów wydzielania wewnętrznego, leżący pomiędzy wzgórkami górnymi blaszki pokrywy.
1 5 1
2010-02-06T16:35:32+01:00
Gruczoł wydzielania wewnętrznego, produkuje melatoninę (tzw. hormon snu)
1 1 1
2010-02-06T16:37:30+01:00
Szyszynka to jeden z gruczołów wydzielania wewnętrznego,który znajduje się w zagłębieniu [ pod blaszką czworaczą ] .Gruczoł ten leży pomiędzy wzgórkami górnymi blaszki pokrywy.Posiada niewielkie rozmiary - długość ok . 5-8 mm, a szerokość ok. 3-5 mm.
1 4 1