Oblicz.
pierwiastek z 4/9
pierwiastek z 6 i 1/4
pierwiastek z 1/169
pierwiastek trzeciego stopnia z 64
pierwiastek trzeciego stopnia z 8/125
pierwiastek trzeciego stopnia z -1000/343
pierwiastek trzeciego stopnia z 4 i 17/27
pierwiastek trzeciego stopnia z -0,008
pierwiastek trzeciego stopnia z -0,512

3

Odpowiedzi

2010-02-06T16:40:45+01:00
Pierwiastek z 4/9 to 2/3
pierwiastek z 6 i 1/4 to 5/2
pierwiastek z 1/169 to 1/13
pierwiastek trzeciego stopnia z 64 to 4
pierwiastek trzeciego stopnia z 8/125 to 2/5
pierwiastek trzeciego stopnia z -1000/343 to -10/7
pierwiastek trzeciego stopnia z 4 i 17/27 to 5/3
pierwiastek trzeciego stopnia z -0,008 to -2/10
pierwiastek trzeciego stopnia z -0,512 to -8/10
7 3 7
2010-02-06T16:42:04+01:00
Oblicz.
pierwiastek z 4/9 to 2/3
pierwiastek z 6 i 1/4 to 5/2
pierwiastek z 1/169 to 1/13
pierwiastek trzeciego stopnia z 64 to 4
pierwiastek trzeciego stopnia z 8/125 to 2/5
pierwiastek trzeciego stopnia z -1000/343 to -10/7
pierwiastek trzeciego stopnia z 4 i 17/27 to 5/3
pierwiastek trzeciego stopnia z -0,008 to - 0,2
pierwiastek trzeciego stopnia z -0,512 to - 0,8
4 3 4
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-06T16:46:55+01:00
√4/9 = 2/3

√6 1/4 = √25/4 = 5/2

√1/169 = 1/13

pierw. 3 stopnia z 64 = 4
pierw. 3 stopnia z 8/125 = 2/5
pierw. 3 stopnia z -1000/343 = -10/7
pierw. 3 stopnia z 4 i 17/27 = 5/3
pierw. 3 stopnia z -0.008 = -0.2
pierw. 3 stopnia z -0.512 = -0.8
8 4 8