Odpowiedzi

2010-02-06T16:48:42+01:00
10m/s nie wiem to chyba zle
tzn napewno moz ektos innny sie podejmie
2010-02-06T16:50:41+01:00
Dane:
t - czas = 20 s
a - przyspieszenie = 0,5 m/s²
vo - prędkość początkowa = 0
szukane:
v - prędkość końcowa = ?
v = vo + at = 0 + 0,5 razy 20 = 10 m/s
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-06T16:54:20+01:00
A= 0,5 m/s^2
t=20s
Vpoczątkowe=0
Vkońcowe=?


a=(Vkońcowe-Vpoczątkowe)/t
Vkońcowe=a*t
Vkońcowe=20*0,5=10m/s