Odpowiedzi

2010-02-06T16:42:06+01:00
Http://www.sciaga.pl/tekst/83526-84-tajemniczy_ogrod_opis

proszę
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-06T16:56:37+01:00
Drogi Colinie ten ogród jest cudowny .Znajduje się w nim królestwo róż leżące pomiedzy parkami i sadami. Jest też furtka Otoczona wysokim murem, który pokrywała zasłona z bluszczu zakrywająca wejście do sekretnego miejsca. Furtka ta jest zamkni ęta a klucz gdieś głęboko zakopany . Na razie w tym ogrodzie dominuje kolor szary ale wszystko sie zmnieni gdy zakwitną kwiaty .
Obecnie ziemia jest zarośnięta pożółkłą trawą a drzewa przypominają martwe ale zobzaczysz wszystko będzie pięknie . Ja i Dick robimy tam porządki . Porządkujemy grządki , pędy róż i zaniedbane rabatki . Jednak Dick mówi że wiosną gdy zakwitną rabaty i kwiaty powstanie piękna zielona oaza Wewnątrz stoją kamienne ławeczki i altany. Jest naprawdę pięknie . Wprawdzie ogród jest troche zaniedbany ale wszystko da się zrobić . Ogród otacza wysoki mur . Mur od zewnątrz pokryt jest bluszcem a wewnątrz wspaniełyma i rabatami , drezwam i krzewami .
1 5 1