Potrzebuję przetłumaczyć ...:P

To mój tata Adam. Ma on 43 lata. Jest budowlańcem. Mieszka w Krakowie.

To moja mama Dorota. Ma 41 lat. Z zawodu jest księgową. Mieszka w Krakowie.

To moja siostra Beata. Ma 20 lat. Jest opiekunką do dzieci. Mieszka w Krakowie.

To mój dziadek Stanisław. Ma 68 lat. Jest emerytem. Mieszka w Krakowie.

To moja babcia Zofia. Ma 64 lata. Jest emerytką. Mieszka w Krakowie.

To moja ciocia Renata. Ma 30 lat. Jest kosmetyczką. Mieszka w Jaworznie.

To mój wujek Piotr. Ma 34 lata. Jest architektem. Mieszka w Jaworznie.

To moja kuzynka Aleksandra. Ma 10 lat. Jest Uczennicą. Mieszka w Krakowie.

To mój kuzyn Michał. Ma 18 lat. Jest uczniem. Mieszka w Krakowie.

A to jestem ja Wiktoria. Mam 14 lat. Jestem uczennicą. Mieszkam w Krakowie.

Z góry dziękuję:*

3

Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-02-06T16:40:04+01:00
Das ist mein Vater Adam. Es ist 43 Jahre. Ist der Baumeister. Er lebt in Krakau.

This is my mom Dorothy. Beträgt 41 Jahre. Der Berufsstand der Wirtschaftsprüfer ist. Er lebt in Krakau.

Das ist meine Schwester Beata. Ist 20 Jahre alt. Ist eine Bezugsperson für die Kinder. Er lebt in Krakau.

Das ist mein Großvater Stanislaw. Ist 68. Ist im Ruhestand. Er lebt in Krakau.

Das ist meine Großmutter Sophia. Ist 64 Jahre alt. Ist ein Rentner. Er lebt in Krakau.

Das ist meine Tante Renata. Beträgt 30 Jahre. Ist eine Kosmetikerin. Er lebt in Jaworzno.

Das ist mein Onkel Peter. 34 Jahre. Ist der Architekt. Er lebt in Jaworzno.

Das ist mein Cousin Alexander. Ist 10 Jahre alt. Ich bin Student. Er lebt in Krakau.

Das ist mein Cousin Michael. Ist 18 Jahre alt. Ist ein Schüler. Er lebt in Krakau.

Und dass ich Victoria. Ich bin 14 Jahre alt. Ich bin Student. Ich wohne in Krakau
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-06T16:40:20+01:00
Das ist mein Vater Adam. Es ist 43 Jahre. Ist der Baumeister. Er lebt in Krakau.

This is my mom Dorothy. Beträgt 41 Jahre. Der Berufsstand der Wirtschaftsprüfer ist. Er lebt in Krakau.

Das ist meine Schwester Beata. Ist 20 Jahre alt. Ist eine Bezugsperson für die Kinder. Er lebt in Krakau.

Das ist mein Großvater Stanislaw. Ist 68. Ist im Ruhestand. Er lebt in Krakau.

Das ist meine Großmutter Sophia. Ist 64 Jahre alt. Ist ein Rentner. Er lebt in Krakau.

Das ist meine Tante Renata. Beträgt 30 Jahre. Ist eine Kosmetikerin. Er lebt in Jaworzno.

Das ist mein Onkel Peter. 34 Jahre. Ist der Architekt. Er lebt in Jaworzno.

Das ist mein Cousin Alexander. Ist 10 Jahre alt. Ich bin Student. Er lebt in Krakau.

Das ist mein Cousin Michael. Ist 18 Jahre alt. Ist ein Schüler. Er lebt in Krakau.

Und dass ich Victoria. Ich bin 14 Jahre alt. Ich bin Student. Ich wohne in Krakau.
2010-02-06T16:43:23+01:00
Das ist mein Vater Adam. Es ist 43 Jahre. Ist der Baumeister. Er lebt in Krakau.

This is my mom Dorothy. Beträgt 41 Jahre. Der Berufsstand der Wirtschaftsprüfer ist. Er lebt in Krakau.

Das ist meine Schwester Beata. Ist 20 Jahre alt. Ist eine Bezugsperson für die Kinder. Er lebt in Krakau.

Das ist mein Großvater Stanislaw. Ist 68. Ist im Ruhestand. Er lebt in Krakau.

Das ist meine Großmutter Sophia. Ist 64 Jahre alt. Ist ein Rentner. Er lebt in Krakau.

Das ist meine Tante Renata. Beträgt 30 Jahre. Ist eine Kosmetikerin. Er lebt in Jaworzno.

Das ist mein Onkel Peter. 34 Jahre. Ist der Architekt. Er lebt in Jaworzno.

Das ist mein Cousin Alexander. Ist 10 Jahre alt. Ich bin Student. Er lebt in Krakau.

Das ist mein Cousin Michael. Ist 18 Jahre alt. Ist ein Schüler. Er lebt in Krakau.

Und dass ich Victoria. Ich bin 14 Jahre alt. Ich bin Student. Ich wohne in Krakau.

Mam nadzieję że pomogłam ( nie tłumaczyłam na tłumaczu pisałam sama)...
Liczę na naj;)))
A tak w ogóle fajny profilek i oczywiście z mojej strony fajny komentarzyk na profilku;PPP
Z góry dzięki;)))
życzę fajnej oceny za zadanko;););)