Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-06T16:48:15+01:00
Mężczyzna nie może być nosicielem genu hemofilii,ponieważ nie ma chromosomu X,który jest główną przyczyną tej choroby.Tylko chromosom X jest odpowiedzialny za mutacje genetyczne.

Proszę o najlepszą odpowiedź :)
4 4 4
2010-02-06T17:58:44+01:00
Mężczyzna nie może być nosicielem ponieważ nie posiada chromosomu X który jest odpowiedzialny za powstawanie tej choroby.
2 1 2