Odpowiedzi

2010-02-06T16:50:50+01:00
1. Gdzie rozgrywa sie akcja Makbeta (podaj 3 miejsca)
2. Co sie stało z Makbetem na samym końcu.
3. Po co Makbet kontaktuje się z zabójcami?
4. Co przepowiedziały wróżki w pierwszej przepowiedni i drugiej?.
5. Kogo zabił Makbet?

No nie wiem jakie mogą być jeszcze pytania wiem że jak ja miałam kartkówkę to było tylko tyle ...
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-06T16:51:43+01:00
1.Kto zabił Makbeta?
2.Dlaczego Odźwierny późno otworzył bramę?
3.Ilu królów zjawia się Makbetowi?
4.Gdzie głównie rozgrywa sie akcja utworu?
5.W jakiej kolejności następowały zabójstwa?
6.Jak kończy sie tragedia?
7.Dlaczego Lady Makbet umiera?
8.Jakim Makbet byłby królem ?
9.Jaka postać mitologiczna została przywołana w "Makbecie"?
10.Z ilu aktów składa się "Makbet"?
11.Kogo Makbet uważał za jedynego rywala na drodze do tronu?
12.Czyja żona upokorzyła Czarownicę?
13.Makbetowi podczas drugiej wizyty u Wiedźm objawiają się trzy zjawy: dziecko w koronie z gałązką w ręku, zakwarwione dziecko i...
14.O czym powiedziało Makbetowi dziecko w koronie?
15.Jak nazywali się synowie Duncana?
1 5 1