Uzupełnij luki w wierszu

Wie fuhls du dich
In deiner wohnung
in ........... Zimmer
An ........... Tisch
Mit ......... Freunden?
Bis du auch Glucklich und satt?

In unserem Haus
Mit .......Eltern
diskutieren wir oft
Es ist nich verboten


Ist es vorboten
In eu ......Haus
mit ........Eltern?

z dokładna odmianą.
dam naj

2

Odpowiedzi

2010-02-06T16:54:09+01:00
Dem /deinem
dem/deinem
den/deinen

den/deinen
euer ? tu nie jestem pewna :*
den/deinen
reszta mam nadzieje ze będzie dobrze :)
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-06T17:02:04+01:00
Deiner
dem
eure

unsere
eurche
eurche