Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-06T17:05:33+01:00
A. x/2+y/3=1 1/3 / *6
x/3-y/2=2 1/3 / *6

3x+2y=8 / *2
2x-3y=14 / *(-3)

6x+4y=16
-6x+9y=-42 / +

13y=-26 / :13
y=-2

3x=8-2*(-2)
3x=8+4
3x=12 / :3
x=4


b. 3/5x+1/2y=2 / *10
1/2(2x-y)=2 / *2

6x+5y=20
2x-y=4 / *5

6x+5y=20
10x-5y=20 / +

16x=40 / :16
x=2,5

6*2,5+5y=20
5y=20-15
5y=5 / :5
y=1
1 5 1
  • Użytkownik Zadane
2010-02-06T17:06:56+01:00
x/2+y/3=1 1/3 / *6
x/3-y/2=2 1/3 / *6
3x+2y=8 / *2
2x-3y=14 / *(-3)
6x+4y=16
-6x+9y=-42 / +
13y=-26 / :13
y=-2
3x=8-2*(-2)
3x=8+4
3x=12 / :3
x=4


3/5x+1/2y=2 / *10
1/2(2x-y)=2 / *2

6x+5y=20
2x-y=4 / *5

6x+5y=20
10x-5y=20 / +

16x=40 / :16
x =2,5

6*2,5+5y=20
5y=20-15
5y=5 / :5
y=1
1 1 1
2010-02-06T17:09:30+01:00
Zadanie w załącznikach...
Mam nadzieję, że czytelne;)