Odpowiedzi

2010-02-06T16:58:25+01:00
Drodzy gimnazjaliści !
Dużo słyszy się o waszych wulgaryzmach wobec nauczycieli i rówieśnikach.. Moi drodzy czy nie możecie się powstrzymać ? Wielu uczniów skarży się, i wiemy kto dokładnie na kogo przeklina.. Będzie to brane pod uwagę, gdy będziemy wystawiać oceny z zachowania.
Rozumiemy każdy ma zły dzień, ale nie znaczy to żeby od razu wyklinać.
Mamy nadzieję, że teraz zanim coś powiecie zastanowicie się dwa razy.

dyrektor wraz z nauczycielami.
3 1 3
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-06T16:59:58+01:00
Droga Młodzieży,
piszę do was w sprawie która bardzo mnie poruszyła. przechodząc niedawno koło pewnej szkoły usłyszałem jak młodzi ludzie tacy jak wy odnoszą sie do siebie. jest to bardzo niepokojace gdyz piekno naszego jezyka zanika wraz z wkradaniem sie do naszych wypowiedzi kolokwializmow i wulgaryzmow. nasz piekny jezyk ktorym mamy zaszczyt sie poslugiwac nie powinien byc bezczeszczony takimi slowami.
wy mlodzi ludzie ale takze i osoby dorosle bardzo skacacie swoje wypowiedzi a za przerywniki wstawiacie slowa ktore sa wulgaryzmami. niegodzi sie rowniez aby tak odnosic sie do siebie do swoich rowiesnikow. podczas rozmow powinniscie zachowywac czystosc jezyka i zachowac szacunek do samych siebie.

4 5 4