A ) Oblicz sumę pojemności 180ml , 610 ml i 790 ml . POdaj wyniki w litrach .

b ) Która z liczb ;
- 6,6
- 6,06
- 6,066
- 6,66
jest ;
a ) najmniejsza ?
b ) największa ?

c ) Zagar wskazuje 20.45 .
Ile minut i godz pozostało do północy ?

Dam naj !
Za wszystkie rozwiąznia

3

Odpowiedzi

2010-02-06T16:57:04+01:00
A)1l i 580ml
b) najmniejsza - 6,066
największa - 6,66
c)pozostało 3 godziny oraz 15 minut
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-06T16:57:34+01:00
A) 180+610+790= 1580 ml= 1,58 l
b) najmniejsza- 6,06
największa- 6,66
c) do północy zostało 3 godziny 15 minut(24-20,45= 3,15)
UWAGA! ktoś wyżej popełnił błąd ! 6,06 jest mniejsza od 6,066 gdyż patrzymy na kolejną cyfrę po przecinku : 6,060 i 6,066
2 3 2
2010-02-06T16:59:44+01:00
A)1,58 litra
b)najmniejsza - 6,06
największa - 6,66
c)3h 15 min